قصه پگاه زنجان

قصه پگاه زنجان

شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در سال ۱۳۵۷ در زمینی به مساحت ۷۲۵۶۳ متر مربع آغاز و پس از انجام عملیات ساختمانی و نصب ماشین آلات آن در بهمن ماه ۱۳۶۴ با ظرفیت تولید و فرآوری ۷۵ تن شیر راه اندازی شد . پگاه زنجان در ابتدا وابسته به شرکت تهیه و توزیع شیر ایران بود که با اجرای تبصره یک مصوبه شورای انقلاب و ادغام آن در شرکت سهامی صنایع شیر ایران به مجموعه کارخانه های تابعه این شرکت پیوست .

شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان فعالیت خود را با هدف تولید شیر و فرآورده های شیری پاستوریزه و استریلیزه مورد نیاز بازارهای داخلی بدون وابستگی به خارج از کشور و با تلاش بی وقفه کارکنان آن آغاز کرد ، به همین دلیل در تکنولوژی و ماشین آلات تولید و بسته بندی محصولات تغییراتی صورت پذیرفت ، به طوری که شیر تازه جایگزین شیر خشک گردید و شیر پاستوریزه و سایر فرآورده های شیری از شیر خام تازه گاو تولید و به بازار مصرف عرضه گردید .

هم اکنون این مجموعه با نیروی انسانی متعهد و متخصص توانسته است با دریافت روزانه ۱۰۰تن شیر به تولید محصولات خاص در کشور از جمله ماست چکیده یونانی، کره، ماست چکیده موسیردار بپردازد.  همچنین در راستای ایجاد اعتماد مشتری و رضایت آنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان موفق به اخذ گواهینامه های مختلف ملی و بین المللی از قبیل ، IS0 14001 ،ISO 9001 ،HACCP ، ISO 22000، ISO 18001 ، ISO 10002 ، ISO 17025 در رابطه با کیفیت ، استاندارد و تولید غذای ایمن و سالم از سازمانها و مراجع ذی صلاح قانونی گردیده و چندین سال مقام برتر تولید کننده و صادر کننده مواد غذایی را کسب نموده است و به عنوان شرکت سرآمد تولید فرآورده های شیری در استان و تحت عنوان رتبه اول گروه صنایع غذایی و آشامیدنی در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ و برتر ایرانی با هدف ترویج مصرف شیر و فرآورده های آن ، مشتری مداری و جامعه سالم فعالیت نماید .

امکانات خطوط تولید، توانمندی ها، ظرفیت لجستیکی و مراکز فروش

تولید انواع محصولات پاستوریزه و استریلیزه و ماست های چکیده و لبنه با دستگاه‌ها و تکنولوژی روز دنیا که در کشور و دنیا بی‌نظیر است.

با شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان و تولید با ظرفیت کامل و شناسایی دقیق بازار به دست مشتریان پگاه زنجان ظرفیت لجستیکی بالایی دارد.

 

تنوع محصولات و معرفی گروه محصولات

محصولات پاستوریزه ( شیر/ انواع دوغ ها/ کره/ انواع ماست های ست/ ماست موسیردار و چکیده/ کشک)

محصولات استریلیزه ( انواع شیرو شیرهای طعم دار/ خامه/ دوغ)

محصول خاص و شاخص

  • ماست یونانی کم چرب و پرچرب
  • ماست چکیده موسیردار
  • کشک طعم دار(نعناع و پیازداغ)
  • دوغ استریل پاکتی ویژه صادرات ( انحصار پگاه زنجان)

اطلاعات پروژه ها و برنامه های توسعه ای

پروژه های در دست اجرا

راه اندازی کندانسور برودتی

راه اندازی مخزن ۲۵ تنی سیلو

راه اندازی مخزن ۲۵ تنی پروسس

راه اندازی مخزن۳ تنی پروسس

 

 

برنامه های آتی

سپراتور ماست چکیده KDA30

راه اندازی خط شیر ESL

 

 

اهداف پیش رو

حفظ کیفیت محصولات از مرحله تولید تا مصرف کننده نهائی

تامین رضایت مشتریان (CRM)

تکمیل سبد مناسب محصولات

استمرار در تامین به موقع محصولات

دستیابی به سهم مناسب در بازار

بهبود و ارتقاء شبکه های توزیع

ارتقاء دانش بازاریابی و فروش