گواهینامه ها
آبان ۲۲, ۱۳۹۴
نحوه نمونه برداری شیر خام
دی ۲۷, ۱۳۹۴
نمایش همه

تاریخچه شرکت صنایع شیر ایران
در اوايل دهه 30 شمسي كارخانه شير پاستوريزه تهران - « پگاه » با همكاري مشترك سازمان برنامه و بودجه ايران و سازمان حمايت از كودكان ملل متحد ( يونيسف ) تأسيس شد و پس از احداث ساختمان و خريد و نصب ماشين آلات ، كارخانه اي با ظرفيت 45 تن در روز براي توليد شير پاستوريزه ، ماست ، كره و شيرخشك در آبان ماه 1336 شمسي مورد بهره برداري قرار گرفت . پس از راه اندازي كارخانه شير پاستوريزه ( پگاه ) تهران كارخانه هاي ديگري در اصفهان ، مشهد ، تبريز و 000 راه اندازي شد و پس از مدتي هر يك توسعه يافتند . با پيروزي انقلاب اسلامي ايران به تدريج با احداث مراكز جمع آوري شير با كمك صنايع شير ايران توسعه دامداري هاي صنعتي و افزايش توليد شيرخام در كشور ، واردات پودر شيرخشك و با راه اندازي خطوط توليد پنير در مجموع شركتهاي صنايع شير ايران پگاه واردات پنير نيز قطع شد . در حال حاضر اين شركت با 16 كارخانه در استانهاي مختلف كشور با ظرفيت دريافت شيرخام بيش از يك ميليون تن توانسته است با استفاده از شيرخام توليدي، سهم مهمي درامر خودكفائي كشور و تأمين امنيت غذايي مردم داشته باشد . هم اكنون شركت صنايع شير ايران ( پگاه ) با بيش از 50 سال سابقه در عرصه توليد شير و فرآورده هاي شيري افزايش سرانه مصرف شير و به تبع آن بهبود شاخص هاي سلامتي جامعه ، اشتغال زايي ، توسعه صنعت دامپروري كشور و توليد داخلي را در رئوس برنامه هاي خود قرار داده است .
1- صندوق بازنشستگي كشوري 75/50%
2 توسعه صنايع بهشهر 25/32%
3 سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري 00/15%
4 سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر 00/2%
5 آزاد راه امير كبير كمتر از يك درصد
۱- عضو انجمن مدیریت کیفیت(عضو هئیت مدیره)
۲- عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران(عضو هئیت مدیره)
۳- عضو انجمن صنایع لبنی(عضو هئیت مدیره)
۴- عضو مجمع تشکل های غذایی

ماموريت و چشم انداز شركت صنايع شير ايران
بر اساس نتايج حاصل از بررسي ها و نقطه نظرات مديران هلدينگ و شركتهاي تابعه ، ماموريت شركت به شرح ذيل تعيين شد. شركت صنايع شير ايران، در زمینه سرمایه‌گذاری، سرمایه‌پذیری، تحقیق، تولید، فرآوری و بسته‌بندی، توزیع، واردات و صادرات شیر و فرآورده‌های شیری و سایر فرآورده‌های غذایی مورد مصرف در سفره خانوار؛ جهت سلامتی مردم کشورمان و سایر کشورهای جهان و همچنین افزایش سرانه مصرف کشور در این خصوص فعالیت می‌نماید و همواره تلاش خواهد نمود که با تکیه بر کارکنان خلاق و آموزش دیده، با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته و تولید فرآورده‌هایی منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی کیفی با رعایت قوانین زیست محیطی ، بیشترین سهم بازار در شیر و فرآورده‌های شیری کشور و همچنین سهم روزافزونی از بازار شیر و فرآورده‌های شیری جهان را به خود اختصاص دهد. در این راستا، ارتقای علمی سرمایه های انسانی و حفظ منافع کلیه ذینفعان ، تکمیل کننده ماموریت خواهد بود.
ارزشهای سازمانی شرکت صنایع شیر ایران :
- تحکیم و تقویت بنیان شرکت بوسیله ارتقاء ارزشهای اقتصادی
- ایجاد هم افزایی
- ایجاد همکاری موثر بین شرکت های زیر مجموعه در جهت منافع گروه
- توجه ویژه به کیفیت عملکرد گروه در جهت توسعه پایدار
- بهره گیری از دانایی و تخصص در پیش برد امور
- اعتلای کرامات انسانی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =